НА САЙТЕ ВЕДУТСЯ РАБОТЫ. ВОЗМОЖНЫ СБОИ, НЕКОРРЕКТНОЕ ОТОБРАЖЕНИЕ. ОКОНЧАНИЕ 20.08.2019

Случайная статья узнай что то новое



Blue civic, a lot Shestakov allocated grille is Mugen

Blue civic, a lot Shestakov allocated grille is Mugen

\n

VTEC is the diamond of my D14, I like this sound! Years of work paid off. Meet my spec! Photographer: B. Stevens

General view too

General view, too

Engine

the
    the
  • D14A4 BLOCK
  • the
  • D15B VTEC cylinder head
  • the
  • D16Z6 Rocker arm
  • the
  • D15B Compensators clearances secondary intake valve levers VTEC
  • the
  • cylinder head ported and polished
  • the
  • re-drilled D15b VTEC Camshaft
  • the
  • D16Z6 Throttle, with the flat bolts on the damper, polished surface, ports throttle
  • the
  • D16Z6 Intake manifold, and ported policeman
  • the
  • S20 D16Z6 manual transmission
  • the
  • F1 Stage 2 Racing clutch
  • the
  • F1 Chromology flywheel, 4kg
  • the
  • Exhaust manifold 4-2-1 SRS
  • the
  • Silencer SRS g50
  • the
  • Removed the PCV tube PCV crankcase and go through traps oil
  • the
  • Hood air intake, warm air intake
  • the
  • Heat shield duct
  • the
  • Cold intake goes to the front bumper, connected by BLOX velocitystack
  • \nthe
  • Injector 240cc D15B VTEC JDM
  • the
  • Energy suspensions, bushings and silent blocks
  • the
  • the Brain is configured in eCtune, OBD1, tuned Martijn v/d Bekerom
oil separator for cleaning crankcase gases

oil separator for cleaning crankcase gases

hot and Cold intake Blox

the Cold and hot intake Blox

Interior

the
    the
  • X-shaped Back stretch
  • the
  • 4 point belts
  • the
  • Seat type-Bucket
  • the
  • Empty cabin, everything is thrown
  • the
  • Rally mirror
  • the
  • steering Wheel dvuhserijnyj LTEC
  • the
  • Transparent lid ECI
Look closely at the bumper, this Civic is fully staffed

Look closely at the bumper, this Civic is fully staffed.

Exterior

the
    the
  • Rear spoiler Type-R
  • the
  • Carbon fiber hood
  • the
  • Carbon fiber hood locks
  • the
  • Grille is Mugen
  • the
  • Spoilers front bumper Mugen
  • the
  • rear Spoiler Type-R
  • the
  • side view Mirrors, carbon SPOON
  • the
  • Discs Lenso S7 17 inch
  • the
  • pirelli pzero nero rubber
the

future Plans

Ive been thinking, and came to the conclusion that I will build D14-Turbo to achieve max acceleration. I forged connecting rods 1342 (volume 1.4 1396) and sleeve of the super lightweight steel for a D14A4. I think about the pistons,Im not sure what to use.
I know that Sebastix received 200 Ls with the stock bottom engine, but I believe that this is not the limit of potential D14A4.
I will assemble the engine separately from what is already installed in Honda Civic, so this project will be long. So far, I gather information about the parts that I need, and save money.

Super

Super

Случайная статья узнай что то новое

Данная статья актуальна для автомобилей Honda выпуска 1992-2000 годов, таких как Civic EJ9, Civic EK3, CIVIC EK2, CIVIC EK4 (частично). Информация будет актуальна для владельцев Honda Integra в кузовах DB6, DC1, с моторами ZC, D15B, D16A.

Главная страница

Соц. Сети

Календарь событий

  • Автоэкзотика - 1 мая
  • Jap Days - 22 Июня
  • JAP CAR FEST - 19-21 июля

Клубные встречи

  • Москва
  • Санкт-Петербург
  • Минск
  • Уфа

Партнеры EJ9.Ru

EJ9 и EK3 — записки инженера о Honda Civic 1998. 2010 – 2019 . Вся информация приводится для ознакомления, автор не несет ответственности за вред полученный в результате применения материалов сайта, находясь на сайте вы подтверждаете своё согласие с этим. Сделано Хондоводом для Хондоводов. Автор: Илья Серб Все изображения имеют авторство Карта сайта Honda Civic, всем VTEC!

Rambler's Top100 Valid XHTML 1.0 Transitional